amandaaaaaaa :D

snälla söta amanda har gjort en header till meej :d
den blev jätte jätte fin, tycker jag !
och det tycker ni med det vet jag..  (6)
haha nä jag skoja, tycker ni det ? (A)
nu är jag hemma, ska snart äta o sen dra till stallet med affe banan  :)
det ska bli kuuuuuligt,
o jag vill rida Elsea fast det kommer jag aldrig få.
hon är pytte pytte liten  och himla söt ! :')
ullrika sa att hon passa mig PRECIS nu, men om jag växer pytte lite till så är hon förliten.
JAG VILL INTE VÄXA MER!
172 blir bra tack.
jajaja.
sen måste jag plugga bajs no.
jag har inte pluggat nånting, jag o olivia har suttit på msn på lektionerna istället för att göra nånting HAHA.
så det är typ bara affe banan som har jobbat, så jag ligger under daah.
pluggga plugga plugga plugga.
näää va tråkigt.
nu känner jag att jag är dum i huvet,
så hejdå skumgummi tå.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥