*antecknar*

detta vill jag ha just nu
1. Massa superbra böcker att ligga och läsa när jag är så trött att jag inte orkar göra något annat.
2. En BRA kalender.
3. Goooooodis! även fast jag åt 11 bitar marabou choklad så... jaa, fetheten sätter inga gränser.
4. En bläckpenna. Alla jag har är blåa (jag vill ha en svart, haha) och jobbiga att skriva med.
stor kris.
jag är i nöd.
visst är det synd om mig som inte har detta?
jag vet.
nästan mer synd än om gatubarnen i sydafrika.
eller inte.

nu ska jag snart sova, är det tänkt.
för jag är jättetrött, men jag kommer ändå inte kunna sova.
så räkna inte med det.
HEJDÅ! ♥

Kommentarer
Postat av: bästasofie

när du och jag ska göra nåt, då kan ju vi åka till allum eller nåt och köpa massa saker till dig!? :D jag har ju den bästa idén i världen (A)<3

2010-06-20 @ 22:59:09

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥