avslutning 1 - avklarad !

YEY,
nu har jag haft orienteringsavlutning med hela klubbens ungdommar.
HAHA dom små är så söta :')
ah, vi fick iallafall glass och körv.
jag hade PIIP roligt med julia - haha vi har bästa humorn i världen.
hon var tvungen att förklara för alla folk som gick förbi oss vid kåsjön att jag har en skruv lös.
men då skrek jag att hon ljög, att jag har FLERA skruvar lösa.
(Y)
hahaha, ni ska bara veta hur galen jag är med den tjejen :o
" NU SCHTEKER VI TJEJER!
han bah jag bah asså daaaaaaah tiep
öh haru nåra bärs?
igår skärde jag mej 5 gånger...
eeeey mannen?
NU SCHTEKER VI GRABBAR "
fattar ni hur galet cp störd jag är eller ? :o
till alla tjejer i 6s,
tjejer, jag älskar er från botten av mitt hjärta.
alla har verkligen funnits där när jag behöver någon,
ni är underbara!
det måste ni alltid komma ihåg.
även om jag bor på andra sidan jorden så kommer jag finnas för er,
jag kommer ALLTID finnas!
jag måste få träffa er massa massa gånger,
annars dör jag :o
jag rymmer från snobbskolan (hehe) och kommer till er o kollar hur det är :)
och om ni får nån cp lärare, då kommer jag fan slå in huvudet på den.
och på alla andra.
haha.
ni förtjärnar det bästa,
för ni är dom bästa.
fattar ni?
jag älskar er.
nu och föralltid.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥