BOKTIPS

jepp, även jag har sjunkit så lågt..
haha, nej jag skoja bara, det är väl inget fel på att skriva boktips?
förutom att det är mest 80 åringar som gör det...
nej, nu ska jag sluta klaga.
den riktiga anledningen till att jag gör det är nog för att jag är så himla stolt över att ha börjat läsa böcker igen, HA HA HA.
när jag var liten (4/5-10 år) så slukade jag böcker.
då läste jag 15 böcker på en vecka, helt seriöst.
men sen kom det så mycket annat man var tvungen att göra osv, så det har aldrig blivit av att jag har läst några böcker.
förutom på sommrarna.
NU iallafall, så fick jag låna en bok av stina (jag har även lånat 8 st på bibblan)
och den var hur bra som helst.
så ni måste bara pröva den.
den heter Övergiven (som jag inte alls fattar varför) och är skriven av Angela Dorsey.
ifs så står det att den kommer från pollux hästbokklubb men eftersom stina hade den (som inte alls är nån hästtjej) så måste den ju finnas att få tag i på något annat sätt.
jag tänker inte berätta någonting av vad boken handlar om, för det förstör hela boken.
det ända jag kan säga är att den är spännande.
Tro nu inte att bara för att boken kommer från pollux hästbokklubb, så är den inte för sådana som inte gillar hästar.
jag är helt övertygad om att alla, så som hästintresserade eller inte, skulle gilla denna boken.
eftersom att huvudtemat inte är hästar, inte alls.
dom skulle lika gärna kunna göra boken utan hästar, den skulle nästan bli detsamma.
läsläsläsläsläsläsläsläsläsläsläsläsläsläsläsläsläsläsläsläsläsläsläsläsläsläsläsläsläsläs

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥