chachaaaa

jag vaknade klockan 10 över 10.
hur jag orkar?
fråga mig inte.
fråga mina störande föräldrar.
det var iallafall meningen att vi skulle åka till liseberg idag,
men jag menar,
hur kul är det egentligen,
när jag är en zombie & det ser ut som om att det kommer börja regna vilken sekund som helst?
inte kul alls enligt mig.
så vi ska åka nån annan helg istället.
jag saknar min älskling YAMES otroligt mycket :'( ♥

nu sitter jag i sängen och har tråkigt.
ska se om det är nån kul social på msn.
annars får jag väl dö i min ensamhet.
hejdå deppblogg.

yames , den bästa hästen i världen.
jag älskar dig av hela mitt hjärta.
jag kommer tillbaka nästa år och tar hand om dig.
om jag inte lyckas tjata hål i huvet på mina föräldrar om att hyra dig ett år vill säga.
JAG ÄLSKAR DIG YAMES ♥

Kommentarer
Postat av: bästasofie

ska du hyra häst?! :O :D <3

2010-06-20 @ 14:29:34
Postat av: johanna

hallå jag vaknade 11

2010-06-24 @ 15:40:16

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥