ego ego eko eko

looooova att inte mobba bilden,
jag sitter i bilen (och där har jag suttit de senaste 4-5 timmarna) så jag ser ju inte direkt normal ut *hrm*
och äh, lite depp? ja.
säg vad ni vill, men den väcker minnen (a)
FAST DEN ÄR FUL JAG VET
säg vad ni vill, men denna väcker oxå minnen men samma underbara personer.
moamalinalfhild♥
FÖRSTA OCH SISTA GÅNGEN NI FÅR SE MEJ I TOFS.
jag är så jävla ful i tofs så jag vet inte vad.
måste ha det i stallet och på orienteringen, 
ÅÅÅÅH döda tofsarna.
trött i fjällen = sämst bild.
men aa, det är iallafall en bild...
OM NI INTE HAR MÄRKT DET SÅ ÄR DETTA EN UPPSAMLING AV ALLA EGOBILDER JAG HAR.
EFTERSOM ATT JAG SKA LÄMNA TILLBAKA DATAN SÅ ÄR DETTA DEN SISTA GÅNGEN NI FÅR SE DOM.
HA - HA.
NÄ JAG SKOJA,
KAAAANSKE ORKAR LADDA ÖVER ALLT PÅ USB, MEN HAR SÅ JÄVLA MYCKE BILDER SÅ JAG VET INTE.

OJOJOJ
lite varning där va?
MEN HAAAALLÅ?
ser ni hur ljust mitt hår är ? :O:O:O
seröst, det är typ så jag får det på sommrarna.
de ni!
lite varning där med.
men där var jag faktiskt inte helt seriös ;)
NU HAR NI FÅTT EN LITEN BILDBOMB på mina egobilder -.-
JÄTTEKUL , ellerhur? ;D
hahaha.
men nu får ni bannemej kommentera ! ♥

Kommentarer
Postat av: sofiesyster

DU ÄR SÅ SÖT :D <3

2010-06-04 @ 22:57:47
Postat av: sofiesyster

den sista bilden, när du ser detta så mååååååster du skicka den bilden till min mobil :D den är jätte fin <33

2010-06-04 @ 22:59:18
Postat av: Anonym

Fint hår :)

2010-06-05 @ 19:19:52
URL: http://dahbitch.blogg.se/
Postat av: olivia

så söt! :) <3

2010-06-06 @ 19:47:35
URL: http://ooliviaaz.blogg.se/
Postat av: bästpåA

malin var väl inte med i mölnlycke..? <3

2010-06-08 @ 14:42:00
URL: http://aalfhildss.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥