i'm playing kuuuuuuuuuubb in the raaaaaaaaaain

vi åkte aldrig till liseberg.
det regnade.
jag sov.
vi sprang aldrig orientering heller.
det regnade.
jag sov.
MEN vi spelade kub.
det regnade.
jag var vaken.
nu ska jag spela gitarr.
det regnar.
jag är vaken.
sen ska jag äta.
det regnar säkert då med.
jag sover.
nu ska jag svara på en kommentar.
det regnar.
jag somnar snart.
sofie, nej jag ska inte hyra häst.
varför?
FÖR ATT YAMES INTE GÅR ATT HYRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfan.
och jag skulle säkert inte få för mamma heller,
och man måste hitta stallplats och sånt också.
och alla är typ redan uthyrda.
nu ska jag logga ut.
det regnar.
jag är trött.
HEJDÅ! ♥

Kommentarer
Postat av: bästasofie

gumman, du verkar inte vara på humör :(<3

2010-06-20 @ 18:17:08

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥