KISSIE GÅR AAAAAAALDELES FÖR LÅNGT!

HERREGUD SÅ FÖRBANNAD JAG ÄR PÅ KISSIE ALEXANDRA JUST NU!
ni kommer inte tro era ögon,
nånstans går väl ändå gränsen på hur jävla elak man får vara? :o
kolla här:
såhär hette inlägget
såhär stod det i inlägget
detta såg jag på aftonbladet (från facebook-gruppen "Kissie - sveriges förnedring" - haha)
han gjorde fan rätt i att polisanmäla henne!
bara för att man är känd betyder inte det att man kan göra vad som helst, det är dax att hon fattar det!
det är ju helt otroligt va mycket problem hon har orsakat denna killen-
GENOM ATT HÄNGA UT HONOM SOM HOMOSEXUELL I SVERIGES STÖRSTA BLOGG!
är det inte helt sjukt?
"att hänga ut folk är SÅÅÅ 2009"
MHM!?
tycker du det!?
varför är det precis det du gör då?
HERREGUD!

Kommentarer
Postat av: moa

JAG HÅLLER MED DIG TILL 1000000!!

vad tror hon själv,att en kille bara skickar in en bild på honom till sveriges största blogg för att komma ur garderoben?!

hon får fan tänka efter lite grann och inte vara så jävla kall,erkänna att hon gjort fel!

USCH VA ARG JAG BLIR

2010-06-05 @ 19:16:41
URL: http://justmoa.devote.se
Postat av: olivia

hon har fan ingen järna. (stavning)?

heeelt reetaaaaard

2010-06-06 @ 19:44:58
URL: http://ooliviaaz.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥