livet utan hjärna.

hej jag heter martina å ja är mobbad.
idag va jag i slagsmål men det var bara jag som slogs.
pierre va min måltavla.
mina händer är svullna och jag kan inte slå nån :(
det gör ont.
MEN BARA PÅ NATTEN O INGET PÅ DAN.
eller tvärtom.
jag är mobbad.
ingen vill chatta med mig :(
jag är galen & lite dum i huvudet.
men det är kul
I'M THE BEEEEEST FUCK THE REST!
oj så får man inte säga , hihi.
nu ska jag dampa loss i min ensamhet.
sen kan nåt mongobarn komma å göra mig sällskap-
på msn vill säga.
åh, jag måste söka hjälp.
jag är inte så normal i huvet
ELLER ÅH NU KOM JAG PÅ VARFÖR :O
jag har ingen hjärna! (I)
det står ju på min header.
och den ljuger aldrig.
så de så.
hejdå bajskorvar (6)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥