MITT LIV ÄR RÄDDAT

och räddningen stavas     S O F I E
just när jag hade ätit 18 bitar daim (ja, jag räknade. jag har inget liv) så dök det upp ett pling och en ruta där det stog "sofie ♥ has just signed in" OCH JAG BLEV GLAAAAAAAAADER.
ps* nån som vet  hur man översätter msn till svenska? jag blir galen på det engelska. Och, jag installerade den svenska, det vet jag!
aja, back to normal style.
tyvärr så verkar inte choklad göra mig fetare.
jag vet, jag har provat.
vad säger ni, när man har ätit en hel halv chokladbollsdeg, 14 rutor av en chokladkaka, en full godis"burk" och minst 20 bullar + en halv påse ostbågar två dagar utan att se nån skillnad?
hur FAN blir man fet?

Kommentarer
Postat av: bästasofie

man blir fet av att umgås med mig (A):D<3

2010-06-28 @ 23:08:18
Postat av: bästasofie

man blir fet av att umgås med mig (A):D<3

2010-06-28 @ 23:08:43
Postat av: bästasofie

haha ojdå, råkade skicka 2 gånger (A)

aja, det blir ju bara fler kommentarer till din lilla blogg :D

2010-06-28 @ 23:09:14

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥