MYCKET INTRESSANT INFORMATION

Nu äter jag pizza, förut åt jag massa choklad. Jag tycker att jag lever ett väldigt hälsosamt liv. Eller inte.
Nu sitter jag även och tittar på tv. Ellen DeGeneres show, superkul människa detdär.
MEN brandlarmet måste bytas batteri på, den piper jättehögt typ en gång i minuten. Och aldrig att jag vågar byta batterier i den! Med min klumpighet skulle det inte förvåna mig om den började gå igång. Och då skulle alla grannar komma springandes och hitta mig framför tvn, som en soffpotatis, med massa choklad och pizza, tjock som en jagvetintevad.. Nej, det vill vi inte ska hända.
Men det är otroligt störande! Jaja, jag får väl leva med det antar jag..
Nu ska jag titta vidare på Ellen DeGeneres show och fetta mig ännu mer. Ni får ursäkta att jag är så osocial idag, men jag har en sega dag.
HAHA, okej nu flippar jag snart ut på den jävla brandvarnaren. Och det vill ni inte bevittna kan jag lova.
Så hejdå ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥