roliga bilder ;D


HAHAHAH - första gången sofie va hos mig - vi va liiiiiite galna om man säger så... och inte så seriösa heller ;D

älsklingsalfhild när jag skulle sova över hos henne ;) detta var för typ 3 år sen, så mobba inte.
du är så söt ♥

yääh ;D hur liten ser jag inte ut egentligen ? :o  men det var för 2 år sen... värst va man växer mycket på 2 år!

haha - så vackert..


gotland 2008 - orginal bilden

coooooooolt

coooooooooolt
hahaha, okej, jag orkar inte leta mer just nu, det finns minst 1000 bilder asså :o
men ni får nöja er med detta sålänge!

OCH GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN! HITTAS LITE LÄNGRE NER :)

Kommentarer
Postat av: bästasofie

hahaha, XD

lägg ut fleeeeer :D<3

2010-06-10 @ 22:39:01

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥