skola-lollo-stallet-myyyyyyyyyys :D

hej hej!
idag har jag varit i skolan som vanligt,
fick droga lite hostmedicin i morse för jag är förkyld :(
men jaja,
sen gick jag hem med lollo troll ♥
hon följde med mig in & kollade på min(a) avskutningsklänning(ar) (har inte bestämt vilken jag ska ha än, men tror jag ska ta den vita..)
och så gjorde vi ett test i en gammal juliatidning, haha.
jag var tydkligen "sporttjejen" haha.
och sen gick hon hen för hon va tvungen att städa sitt rum, den busungen är NÄSTAN lika skitig som jag (a)
nu ska jag till stallet & sköta min lilla ned med sorglig historia :( ♥
sen ska jag hem och ha FREDAGSMYYYYYYYYS med familjen :D
yey ;D
nu ska jag sluta,
kollar på jims värld :)
haha.
hejdå! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥