skolavslutning - kramkalas - restaurang

först skolavslutning, rektorn höll sig kortfattad i år, tack gode gud.
sen kramkalas med alla underbara tjejer i 6s, jag kommer sakna er SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR mycket och mycket mer !
sen åkte vi till långedrags värdshus och åt på restaurang :)
det var jättegod mat!
Nu har mamma och pappa åkt till jobbet igen, jag sitter framför pappas dator och är glad för att jag äntligen har kunnat komma in på msn och facebook!
haha,
och carl spelar gta - som vanligt.
NI FÅR INTE GLÖMMA FRÅGESTUNDEN SOM NI HITTAR LITE LÄNGER NER! :D
nu ska jag hitta på något , kanske nörda bloggtrafik - haha, det är en bra sysselsättning när man inte har något att göra ;)
hejdåååååå ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥