SVAR PÅ ERA FRÅGOR!

vem är den bästa människan som finns i hela världen?
- alla mina kompisar & min familj är dom bästa människorna som finns!
vad gillar du för slags killar?
- killar som vågar vara sig själva & inte behöver vara coola inför andra killar. Och så ska dom vara snälla såklart :)
vilken häst är den bästa att rida?
- jag tror faktiskt att atlas är en av dom bästa.. fast jag har ingen direkt favorit
om du fick välja en person att vara för en dag, vem skulle det vara då?
- jag skulle vilja vara min syster - den kända sofie sötnos. För att veta hur du har det & så, så att jag känner dig ÄNNU bättre än vad jag gör (A)
1. Vilken är din favoritfärg?
- rosa rosa roosa! :D
2. Vart köper du helst kläder?
- på gina tricot eller zara tror jag (A)
3. Vart köper du helst smink?
- H&M typ. Eller där jag hittar bra smink, haha.
4. Vad använder du för smink i skolan?
- mascara oftast.
5. Vad använder du för smink på fest/kalas?
- mascara, puder & läppglans typ.
6. Vem är din bästakompis?
- jag har många bästakompisar , men bästbästa (haha) är sofie (fast hon är min syster, så jag vet inte riktigt om det räknas som bästakompis oxå xd)
7. Har du något djur?
- yees  :)
8. Isånnafall, hur många och vad heter dom?
- jag har två kaniner som heter skuttan & skuttis :)
9. Varför började du blogga?
- för att det är ett bra sätt att skiva av sig om man är arg, eller dela med sig av sina känslor typ.. haha. nä, men mest för att det är så roligt tror jag (A)
10. Varför bytte du skola till samskolan? (:
- för att på öb så var det för lätt ( i matten för det första ) och läraren gav mej inte svårare uppgifter (6) så det blev jättetråkigt och så.. Och för att samskolan är en jättebra skola.
Vad väljer du? Att bli biten av en zombie, och bli förvandlad till en - eller se detta hända din älskade?
- om jag verkligen älskade honom, och ville leva mitt liv med honom, så skulle jag hellre vilja bli biten & förvandlad själv.
hur gammal är du?:)
- jag är 12 år, tyvärr... ;D
Är du kär i någon?
- nej, det är jag inte.
*Vilken är din favorithäst på Råda?
- jag har ingen favorit, men atlas är bra :) , fast det är danielle, valle, leo, masse, elsea, osv osv också, haha. Elsea är faktiskt väldigt bra,... men väldigt liten oxå, hihi.
*Vad gillar du mest att göra på fritiden?
- vara med kompisar, vara i stallet eller typ blogga haha.
vilken är din favoritblogg? :)
egoinas! det är min humor.
Hvorfor blogger du?
jag har en känsla av att jag har svarat på den frågan förut... haha. men, mest för att det är roligt.
Hva/hvem er dine største inspirasjonskilder? : )
- om det betyder vem som är min insperationskälla, så är det nog mest egoina. och min egna hjärna.
Är du kär i någon?
- känns som att jag redan har svarat på denna frågan också.. hehe. men, nej det är jag inte :)
Vad är din favorit färg?
- rooosaaa , ;)
Vad är din favorit maträtt?
- jag har ingen direkt "favorit" men grillad lax & färskpotatis är ju himmelskt gott!

Hoppas att ni har fått reda på det ni ville, och om ni har några fler frågor är det bara att skicka in så svarar jag på dom sen igen ;D
nu måste jag packa, paniiiik.
ska ju på ridläger i en vecka, sombörjar idag kl 17.00 och jag har bara börjat lägga fram lite saker, hehe.
hejdå! ♥

Kommentarer
Postat av: bästasofie

jag älskar dej :D

hahaha, vara mig för en dag, vilken ära (A) du får du känna på tandställningen ;D<3

2010-06-13 @ 12:31:07

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥