tjabba tjena hallå - jag säger så.

hej hej.
här sitter jag med mitt onda ben i brist på annat att göra.
AMANDA, fick du dom 20 kronorna av victor? annars ligger dom i hans jackficka ;)
eftersom att sofie känner sig som en kändis när hon får vara med i min blogg, så ska jag vara lite snäll idag :)

HAHA, jag diggar mina&sofies små hångelstunder i stallet ;) ♥
och,
"nu ska vi inspektera busken"
HAHAHAHAHA omg lilla du, sök hjälp :)
jag kan följa med dig om du vill, jag behöver söka hjälp jag med ... ;')
och sen har jag lovat att måla en häst på hennes naglar nästa gång hon är här, döda mig bara inte om det blir fult, för jag suger på sånt kan jag lova !
jag målade polkagrisnaglar på ena handen och prickikorvnaglar på andra, hihi (A)
men det typ försvann när jag red -.- så nu är dom skitfula, men det får ni leva med haha.
det är mycket mina kära bloggläsare får leva med... jag tycker synd om er.

nu ska jag gå och måla mina tånaglar tror jag ..
vi ses imon, eller kanske senare ikväll, men det blir så mycket jobbigare att blogga när jag måste sitta vid en seg dampdata.
OCH, imon lovar jag att ni ska få bild på min avslutningsklänning (på - ni har ju redan sett den fast för längesen. Och, jag valde den vita).
ha're bra alla söta ♥


Kommentarer
Postat av: bästasofie

wie, våra hångelstunder äger :D

hahahaha, du&jag <3

jag är kääääändis (H)

2010-06-09 @ 20:48:03

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥