bara för att jag inte har något att göra :)

Om mej

Namn: martina kw även kallad cpbarn
Kön: tjej
Ålder: 12 pytteliten
Födelsedag: 28 januari
Hårfärg: blond
Ögonfärg: ljusblå
Boende: hus
Skostorlek: 39
Vänner: många
MSN: skriver jag inte här
Humör: trött
Övrigt: inga kommentarer hähä va rolig jag är då.

Välj en vän som...

Du litar på: sofie ♥
Får dig glad: många 
Är saknad: anna ♥
Du vill träffa: alla?
Du känt länge: ida. men ah, amanda ;d
Känner dig bra: sofie, pierre, anna
Du gjort mycket med: alfhild ♥
Sötnosen för tillfället: haha, det måste ju bara vara alfhild med hennes gulliga (dampiga) kommentarer :d♥♥

Känslor
Har du gråtit för att du varit arg? ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans till? nej
När grät du senast? idag
Har du varit riktigt kär? nja
Är du oftast sårad & ledsen men visar det inte? oh du anar inte :o
Menar du det du säger? ja , ingen idé att ljuga ? -.-


Ditt eller datt

Pengar eller kärlek? kärlek såklart :o
Singel eller förhållande? singel :d haha nä, men det går ju inte ihop.. förhållande tar jag
Sola eller bada? bada
Mobil eller dator? skulle inte klara mej utan nån av dom 
Gröna Lund eller Liseberg? liseberg
Mc Donalds eller Burger King? mc donalds
Dans eller sång? sång
Fotboll eller innebandy? fotboll
Flyga eller åka båt? båda

Ärlighet
Lovar du att vara ärlig? ja
Har du varit kär i din bästa kompis? nej
Aldrig vågat säga? huh?
Har du ljugit? ja , det har alla gjort nån gång
Har du fuskat på ett prov? nejHar du berättat vidare en hemlighet? men nej :o
Har du en hemlighet som bara du vet? yes

Resor

Har du varit utomlands? ja?
I vilka länder har du varit? öh, england, frankrike, usa, tyskland, spanien.. orkar inte skriva alla -.-
Har du åkt flygplan? ja?
Har du bott utomlands? nej
Vart isåfall? ingenstans
Kan du något annat språk? ja?
Vart vill du åka? thailand

Skolan
Går det bra för dig i skolan? ja
Har du skolkat? nej
Är du nöjd med dina betyg? vilka betyg ?
Gillar lärarna dig? nej
Är du ett MVG barn? vi har inte betyg så daah
Kommer du gå ut med minst alla G? ja
Har du stulit något från skolan? sudd?

Dagens
Kläder? rosa klänning, kofta, tights, underkläder
Smycken? nej
Humör? trött
Gjort? skolan, allum
Göra? nörda, sova
Sötnos? ella moa alfhild sofie lollo ♥


Kommentarer
Postat av: cpsofiesyster

jag vet att du har varit kär i din bästa kompis, MIIIIG! :D

ALLA ÄLSKAR MIG, NANANANNA (A)

HAHAHA, NU FICK JAG DAMPRYCK MEN VA FAN XD

DIN BLOGG ÄR REDAN TILLRÄCKLIGT CP SÅ DÄRFÖR GÖR DET JU INGET OM DU VISAR DENNA CP KOMMENTAREN HELLER ^^ HIHIHIHIHIHIHIHIHI <33333

DAMPA,DAMPA,DAMPA,DAMPA! LAMPA,LAMPA,LAMPA,LAMPA = DAAAAAAAAAAAAAMPAAAAAAAAAAAALAAAAAAAAAAAMPAAAAAAAAAAAA! :D YEEEY

KLART SLUT, PUNKT SLUT, PUSS, HEJDÅ, NU GÅR JAG....

NU GÅR JAG.

NUUU.

NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

puss<3

2010-05-20 @ 22:29:19
Postat av: bästapåA

hahahahah DAMP hahahah nanan jag är SÖÖÖTASTEE not hihihihihi vad har vi gjoort?? skoja bah kmr du ihåg när vi va på hajk(?) och dina kläder blev helt blöta för att du ABSLOLUT SKULLE ha dom i tältet? hahah OCH NÄR VI ÅKTE PULKAA HAHA omg;D hahhahahah DAMPP* hahahahhahahahahahahahahahahahahhahahHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHA DMAMPPPP BJASSSSSSS HIHI alltid vi (L)

2010-05-24 @ 11:43:46

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥