© by me ;d

jag har tappat kontrollen
för jag är tom i bollen

ja, så därför så får ni massa gamla dikter, som jag skrev när jag var.. 8 år ? 
vissa kommer ni kanske ihåg från den tiden jag la ut på bilddagboken,
men jag har hittat äldre!
hihi, kolla bara;

Ett liv utan kärlek
är som en kropp utan själ
Ett liv utan dig
är som ett tomt universum

Ett hus, så rött och underbart
här står vid vägens slut
Det lyser upp med både värme och ljus
Jo just det huset som är så rött och sött
det påminner om glädje,
för mig som är så trött

Lucia här nu kommer,
med tända ljusmen tomtenissar små,de gör en massa busHon lyser upp med glädje,
i varje hem och hus.
Hon kommer för att säga,
att julen snart är här
Och tomten ont i ryggen har,
för allt det som han bär.
(Och tomten innan julafton,
han har ett stort besvär) 

Ett trädsom lyser grönt och klart
Ensamt på ängen,
men strålar än så underbart
Och kronan grön som gräset,
doftar svagt viol
En liten doft av sommar,
och kanske kaprifol
Ett träd som vajar en sista gång
Längst bort på ängen,
det fäller nu sitt sista löv
Och grenarna är tyngda av snö
Nu står det snett,
det faller snart 
Ja, faktiskt innan det blir tö 

HAHA,
ja, man ser ju hur duktig jag är var, hrm..
aaja, 
nu har ni fått en dikt bomb,
fråga mej inte varför
jag bara kände för att göra det :)
min blogg - mina regler vetu ? 
nu ska jag gå och sova sitta uppe hela natten på msn
haha, just kidding.
men jag har seriöst enormt tråkigt.
jajajajajajajajajajajaja.

hejdåååå,

imon blire allum med maulin (för vi börjar 15.00 och slutar 21.00-21.30) :D:D:D:D:D)
jag ska köpa (iallafall titta på) vit kofta, aligatorskor, morsdagpresent och så ska jag o malin köpa kompisarmband :)
ska bli så kuuuuuul,
HAHA, i skolan så gör malin 2 kompisarmband till mig+henne, jag har lovat lollo att göra ett till henne, osv osv, så att vi inte glömmer varandra när jag byter till sam :') ♥
så gulliga är vi :):):)

nu ska jag dra från min lilla fula blogg ;d.
puuuuuss ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥