DUKTIGT MARTINA!

nu sitter jag här,
och har inte börjat plugga än.
dessutom så ska vi se en film ikväll,
som kommer sluta typ 1 och då kommer ingenting gå in i hövvet.
yes,
i äm a smart as.
nu mååååååste jag plugga really.

ska läsa nån text om vattensituationen i zimbabwe.
det är riktigt synd om dom som bor där.
dom är så desperata efter vatten så att dom ber till sina förfäder.
och sen när det regnar så dansar som regndans och tackar sina förfäder.
jävla blaja.
"tack farmor för att det regnade idag".

nu drar jag.
och filmen startar om 3 minuter
önska mej lycka till.
och , får jag skriva av nån imon ? -.-
harregud , jag kommer verkligen inte kunna nånting , jag fattar verkligen ingenting om hållbar utveckling.

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥