ella har dom mest briljanta idéerna

ella bus sa nåt väldigt smart idag,
som jag faktiskt själv har tänkt på,
nämligen att jag ska ordna nån slags "hejdå-fest" ,
eller typ övernattning / en dag på liseberg med tjejerna i 6s ,
för att det är sista terminen som jag går med dom typ .
åååh det är så sorgligt ,
asså jag lovar , jag kommer bli avstängd eller nåt,
för jag kommer gå i en franska klass &
1) dom som kommer gå i min klass kommer ha läst franska i ett år, jag i ett halvt
2) ifs wille oxå , men hans låtsaspappa eller nåt är fransk så det kommer lösa sig för honom
3) vi lär oss ingenting i franskan, så jag kommer kunna pyttepyttelite, ih dampdampdamp
jag är skitnervös, det kommer gå åt pipsvängen.
crap crap crap
JJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJAAJ
nu ska jag sluta babbla om det och prata om det viktiga i detta inlägget. 
jag vet inte vad jag ska fixa för sakimoj , 
nåt ska det ju vara !
men, dag på liseberg?
bara party?
övernattning?
typ tjejmiddag?
hjääääääääääääääälp meeeeeeeej.
puuussss ♥

Kommentarer
Postat av: olivia

ella ditt smarthead.

vi skulle ju göra de i smyg till Martina

och överraska henne. :( <3

2010-05-18 @ 12:33:19
URL: http://ooliviaaz.blogg.se/
Postat av: bästpåA

NOAAAAAAAAAAAAAAAAAR! HAHAAHAHAH DU KMR VARA BÄST SOM DU ALLTID ÄR lilla WANNABE TONÅRING =D

2010-05-18 @ 17:09:13

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥