ELLA HAR FIXAT OCH TRIXAT

Hej allesammans! :)
Ella den snälla här vi har engelska just nu och martina vet inte att jag skriver (HAHA, jag är bussig). Men hon skrev  faktiskt i min blogg utan att jag visste det,så nu skriver jag i hennes ;d
Jag har ändrat lite i hennes blogg, men endast header faktiskt men ska fixa mer och en ny header snart.
Det här är bara en tilfällig header, men jag hinner inte fixa det på hela veckan .För jag har fullt upp, ska iväg osv. Men jag kommer att fixa lilla martina blogg, när jag har tid.
Nu hinner jag inte skriva mer, för jag måste jobba. Men jag tycker att ni ska fortsätta att följa martinas blogg, för det tänker jag göra.
Juste ,min blogg hittar ni HÄR! och jag tycker ni ska besöka den, haha :)
Puss & kram skumbanan. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥