EN HELT UNDERBAR DAG!

Jag lever i ett fantasiland.
helt ärligt, jag har de bästa vänner man nånsin kan få, vi har de ballaste lektionerna, och ridningen var totalt underbar :o :d:d:d:d:d:d:d:d:d:d
Asså seriöst , jag är så jävla glad nu så jag vet inte vad :o
HÖJDEN AV LYCKA ASSÅ
jag sitter utomhus i linne & shorts, klockan är over tio och jag är VARM!
okej , nu ska ni få höra på min underbara dag, så kan ni bara drömma om att detta är ni :)
(anledningen till att jag är så glad är att jag har lixom nästan aldrig känt att livet leker förut..)
först på morgonen så cyklade jag till skolan med affebanan :) 
vi samlades först i musiksalen & där hade team bengt morgonsamlingen, och vi fick typ sjunga canon och dansa lite haha. Det var inte så jättekul, men det kommer, jag lovar.
sen så gick vi till grupperna, sheta kul grupp ! :d Vi var i sjuornas gamla klassrum, först dansa vi nån jävla dans (som faktiskt var väldigt rolig) och jag var bäst. Haha nej, men man lärde sej den bra efter ett tag :)
I den gruppen fick vi också spela gitarr, sjunga (jag och emelie haha), spela trummor & klaves & blablabla. det var sheta kul :d
på rasten hade jag superduper kul med ella och lollo sötnosar, usch så jag kommer sakna er när jag byter :'''( vi prata typ massa om sam (vi skojade såklart, och hade väldigt roligt åt det) och om allt mellan himmel & jord. t ex den GULLIGA (OCH INGET ANNAT) killen jag träffa ute i skogen hahaha :d.
efter skolan så åkte jag till stallet (efter att ha ätit massa glass hähähä) och hade buskul med syster och bästavän x2 :D Hähä , jag och affe och josse bytte hästar lite fram och tillbaka xd. tillslut så fick jag min älsklings ned ♥
vi red ut, åh så härligt! fast herregodegud så varmt :o  men mer härligt :D
GALEN HISTORIA OM GALNA HÄSTAR! (MÅSTE LÄSAS):
HAHAHAHAHAHAAH omg detta är otroligt kul asså.
Jag red på ned bus (han är jätteseg) och så skulle vi hoppa över ett dike för att komma upp till en liten skogsstig  som vi skulle ta för att gena, och så hoppa först danielle, sen salea , och sen kom då jag. Jag hoppade och det gick jättebra men sen satte det sprutt i den gamla hästen! han galopperade RAKT ut i skogen oh ba JIPPIE!! hahaha. jag satt såklart kvar, jag fatta typ inte vad som hände xd. Efter hans lilla cp ryck (som var skit kul, jag satt och skratta som en galning , typ hela gruppen och ulrika också xd) så ska jag ta mej in i "ledet" igen , haha. oh shit, det var sheta läskit, då ser jag hur LEO med sofie på bara GLIIIIIDER ner , PÅ ATLAS med affe på :o så han åker typ in i ett träd, och allt blir panik (fast ändå inte, alla har kontroll hela tiden) och vi bara skrattar och skrattar xd. 
Sen när vi hade suttit av (efter att ha kommit tillbaka och galopperat i paddocken) så sa ulrika;"haha , martina dethär är nog det galnaste du har gjort här på råda" HHAHAAHA , jag fick skrattanfall och ned tänkte "vilken cp skötare jag har" HAHA.
jag håller med honom , jag har mina stunder..
när jag kom hem från ridningen så var nicke här :d:d:d:d:d  han är shet ball :D och han hade med sej VÄRLDENS sötaste hund, jag skojar inte ! :o  då fikade vi bullar & saft och jag fick choklaaaad av honom :D
och sen blev vi hembjudna på grillmiddag med hafströmmarna (som min slöjdlärare rider tillsammans med ibland,haha) och den tjejen (nickes dotter) går i åttan på samskolan :d:d:d:d:d:d♥

nu ska jag sluta babbla, sitter ute och webbar med oliviaaaa och har skuttan i knäet :d<3
såsöta är dom båda (a)<33
sitter i linne & shorts , det är inte ett dugg kallt ! :o
det är bara  knotten och myggen som förstör alltihopa xd

hejdååååååå
puuuuuuusss


juste, ni ska få en bild av fula mej (h)
OCH rivsåren jag fick av neds lilla galopp ;d


ugly ugly ugly iknow 


asså bilden är underskattad, men tänk er typ tre röda rivmärken och att armen är typ svullen xd

nu har jag äcklat er färdigt för idag :)
hejdåååååååå ♥

Kommentarer
Postat av: bästpåA

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA KAN. INTE. SLUTA. SKRATTA. ÅT. ALLT. IGÅR..=D

2010-05-20 @ 16:34:17
Postat av: cpsofiesyster

asså, när leo bara gleeed neer, fick ju för fasen paniiiik :o troddde han skulle gå omkull! jag typ "ahhh, iihhhh" XD

gaaaalen lektion asså :D

fan asså, kan fortfarande skratta åt det XD hahahhaahhahhah <3

älskar er <3

2010-05-20 @ 18:46:12
Postat av: felicia

ned? galoppera ? HAHHHAHAHAHAHHAHAHHA!



nää skojja bara :D:D

btw fin blogg!

2010-05-24 @ 22:04:58
URL: http://feliciaaldens.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥