en låång dag :)

hähä, det har varit en lååååång dag idag.
och snart måste jag sova, för jag ska till ullared imon :)
vi har ju studiedag :D
aja, först tänkte jag köra en "svar på kommentar" :)

svar: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA , tack olivia !! :D
snälla snälla , hugg  med benet :o ♥

ni har ingen aning om hur ont det gör just nu.
ush , plåga .
nu kommer daaageeen :
hehe, fail..
aja, iallfall..
idag vakna jag klockan 6,
(y) -.-
cyklade till skolan med lollo och affe som vanligt :)
i skolan så fick jag pierre att trilla av stolen två gånger ! *stolt*
men alla höll på & peta på mej -.-
irriterande?
ja.
på idrotten sprang vi orientering , hähä.
jag sprang med alfhild,
hihi, det smarthuvet sprang 180 graders två gånger ;).
tur att jag finns :o
hähä.
efter det så var jag bokstavligt talat d-ö-d.
mitt knä : ajaj.
shit , jag halta som en 90 åring resten av dan.
och om ni vill veta, så hatar min NOlärare mej.
i want henke back!
aja , xd.
när jag kom hem, så åt jag pizza (h).
hähä, fet som man är.
sen nörda jag data ett tag,
sen nångång  (kollade inte på klockan) kom clara , stina och jonathan och undra om jag ville med och cykla till k-sjön :)
såklart ville jag det.
sen var vi där nere och busa i kanske en timma :)
när jag kom hem igen så skratta jag ihjäl mig, död.
assså shit,
kan nån få galningen att sluta få mej att skratta helatiden ?
det är dödligt.
fick nog en hjärtattack.
och hans kommentar av detta:
martina use heartattack.
takes 0 damage  to opponent
100 damage on herself
o-m-g !
sen fick jag lära mej allt om pokemon..
och vem hade kunnat tro att han var 16 år ? xd.
aja ,
sen har jag duschat (väldigt viktig info) och inte gjort nånting mer typ,
fast det har hänt jättemycket mer idag :o
jag kommer inte ihåg..
korttidsminne.
nu ska jag nog sova,
hehe,
eller nä,
gud klockan är ju bara elva ? :o
jag trodde den var 1..
haha,
pusssss.
just enjoy it / martina.


updatering:
jag glömde säga nåt väldigt viktigt,
jag tyckte i mej en hel chokladkaka idag! :)
visst är jag duktig ?
hähä fet som jag är ;)

Kommentarer
Postat av: olivia

bra Martina, då säger vi så!

ska slipa yxan nu ;)

kan hugga av mitt ben med,

så får vi hoppa på ett ben livet ut, ;D

2010-05-07 @ 20:28:23
URL: http://ooliviaaz.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥