eurovision semifinal och sverige suger


domhär va bra när man har lyssnat på dom 1-2 gånger :):):):)


har för mej att denna va rätt bra... jag kommer inte ihåg haha (i)


har jag inte sett, men verkade rätt bra ;D


jag säger bara : o-m-g

vet inte hur bra kvalitét det är på videon, men grym låt ! 


samma här, men bra låt (y)



bra bra bra (y)

där fick ni några av mina favoriter (tror jag)
ha en fortsatt trevlig kväll
och sånt blablabla.

HEJDÅÅÅÅÅ ♥

UPDATE:
SVERIGE GICK INTE VIDARE TILL FINAL!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAG VISSTE DET JAG VISSTE DET
ANNA SUGER
DET HAR JAG SAGT FRÅN FÖRSTA BÖRJAN
:o:o:o
OMG.
VARFÖR VALDE VI INTE ERIC SAADE ELLER SALEM AL FAKIR?
JAG ÄR SUUUUUUUUUUUUUUUUUUR

Kommentarer
Postat av: Hallvardsara

Big tnks for interesting and useful site!

2011-04-16 @ 11:16:49
URL: http://hallvardsara.blog16.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥