HAAAAAAAAJ ALLA HAJJAR ! :D

KOLLA NÄSTA INLÄGG SEN!

hejhej :):):):):):):):):):):)
just nu har vi matte, men vi har vikarie, hollywood lisa som jag har skrivit om förut, så ingen gör nånting (a)
det verkar inte som om hon bryr sig heller,
och jag tror att mer än halva klassen är ovetande om att vi har börjat.


jaja, nog pratat om TRÅKIGA saker,
mer pratat om ROLIGA saker ! :)

.. som t ex att jag smygbloggade på ellas blogg & reklamerade mig själv, men sen tog hon bort det inlägget en minut senare :(
så jag tror ingen såg det inlägget :(
dumma ella (6)

nu ska jag göra nåt annat, 
typ vad som helst förutom att plugga.

åh, killarna i klassen fick hollywood-lisa att börja gråta :o
försöker fortfarande komma på varför..
heeeejdååååååå

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥