HAHA , martina skärpning.

vid middags bordet:
Carl: Har inte ni nationella test?
Jag: Nej inte i sexan. Men vi hade ett stort engelska test för inte så länge sen.
Carl: Aha, hur gick det på det då?
Jag: Dåligt.
Carl: Vad du bäst?
Jag: Nej, men kanske medel..
Carl: Vem var bäst då?
Jag: Emil tror jag nån sa.
Carl: Vem är Emil?
Jag: Ingen aning....
HAHA , fail.
jag kunde inte ens berätta för min egna brorsa vem emil va, och han har gått i min klass i 2 år nu.
bra martina (y).
men ärligt,
det enda jag kunde säga var:
Jo, Emil är en sån person som är totalt knäpptyst, han lixom syns inte. Eller ah, han hörs iallafall inte. Han bara finns, det är naturligt. Sen är han ingenting mer.

det är inte så att jag har något emot emil, men man känner honom inte på nåt sätt.
han bara finns där.
jag vet att jag är knäpp,
hähä,
men det är sannt !
just enjoy it / martina.

Kommentarer
Postat av: olivia

haha, bra martina (y)

du vet inte vem emil är ? (a)

HAHAHHAHA, knäppjök :D

men han är stumm iallafall ;)

2010-05-06 @ 20:34:20
URL: http://ooliviaaz.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥