HAHA , sötnos :)♥

sofie fick lite ryck i inlägget här nedan (tror jag att det var). hihi sötnos :*'
nu ska jag berätta för er kära läsare varför jag bloggar såhär mitt på dagen egentligen, 
men det är bara för att vi har SLUTAT !!!!!!
haha, tro det eller ej, men vi slutade 11 idag NANANANANNA
efter att ha visat upp vad vi har jobbat med för typ hela skolan (iallafall 7 klasser eller nåt) så fick vi gå heeem :d:d:d
men affe banan stannade kvar i skolan för att äta skollunch, så jag cyklade hem med linnea på pakethållaren hihi (a)
fast hon hoppade av vid övergångstället (OJ, va långt jag sjussade henne ;d)
nuuu ska jag sno glass och massa typ saft, och gå ut och steeeka i solen,
men asså jag är typ cpstörd, för jag gillar inte att sola hemma, bara på stranden, det är bara jobbigt och varmt :o
men ah, jag får väl hitta på nåt..
ska iallafall inte ner och bada (nananana) det ska jag vänta med tills nån annan gång (fråga mej inte varför, det bara är så).
hejdååååååååå
och juste, ni får gjärna ge tips på vad jag kan göra, jag har iiiiiingen fantasi just nu
pussss ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥