hejdåå cepedata :D


denna saken är dum i huvet.
så det ska bli ett nöje att lämna tillbaka den till pedofil-magnus.
(det tar vi en annan gång, en RIKTIGT läskig historia kan jag lova er)
jag ska ändå få en typ likadan men absolut inte så cp som denna är,
jag rent ut sagt hatar denna datan!
köp aldrig en sån, kära läsare.
och förlåt alla öjersjöbrunnare, men jag gillar faktiskt inte datorerna.
jajaj , nog tjatat.
nu i kväll så hade jag ingenting att göra, så jag gick random in på bloggtrafik och började samla poäng hähä.
men, nån mer än jag som får ryck på vefierings siffrorna? 
kolla bara här:

har jag rätt, eller har jag rätt ?
och sen...

daaaah, det är ju meningen att det ska sluta med den dumma saken när jag har svarat rätt ?
och så står det typ "du har skrivit fel siffror, blabalblablbalbalabalbaablabalablabl"
ryck!
nu har jag inget vettigt att skriva längre, eller ah, det har jag ju aldrig, men shit i.
hejdååååååå
och heeeej nya läsare
och jag hoppas att ni stannar :)
puuuuuus,
hejdå

update:
jag orkade inte göra ett nytt inlägg för detta , men kolla här:

har jag varit duktig , eller har jag varit duktig ?  :o
mihaha
hejdå :)

Kommentarer
Postat av: matilda

Sv: Härligt att du vill delta ;) när du beskriver dig själv så känner jag igen mig i det, jag är också galen o har goo humor! :D ha kolla imorn kväll för då publiceras vinnaren o det kanske är du ;)

2010-05-17 @ 21:11:20
URL: http://hejbus.blogg.se/
Postat av: bästpåA

HAHAHA ÄR DU SÄKER PÅ ATT DATORN INTE HAR TRÖTTNAT PÅ DIGGGG?! HAHHHHAHAHA DEN KANSKE INTE GILLAR DIG MEN VETTU ?? DET FINNS ANDRA KILLAR I VÄRLDEN...=D HAHAHAHHAHAHAHAHAH VAROLIG JA E.......

2010-05-18 @ 17:06:34

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥