hellu :)

haha det känns rätt fånigt att säga hej till sin blogg egentligen. 
men vem bryr sig :)
idag har jag varit i skolan (såklart, jag är ingen skolkare ;d) och det var inte så kul.
vi gjorde filmmusik & jag fick så j'vla önt i huvudet så ni vet inte vad, jag höll på att somna haha.
det är nog nån som har stoppat i mej sömnpiller ;)
jaja,
när vi sluta så spöregnade det, seriöst så har det nog inte regnat så "hårt" på väldigt länge! Så jag ville inte cykla hem och alfhild var helt försvunnen :o. yes , så jag stannade i skolan i en halvtimma med moatoa. Sen cyklade jag hem iallafall, det var dötrist i skolan. 
när jag kom hem så kom det två killar från tele2 och ville prata, haha men pappa eller mamma var inte hemma (trodde dom verkligen att dom skulle vara det typ halv 3 ?) HAHA , en kom i typ smoking och en kom i mysbrallor, yey ? xd.
BYEBYE ♥

Kommentarer
Postat av: bästpåA

AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH FÖRLÅTTTT JAG CYKLA HEM OCH JAG SKULLE RINGA DIG MEN MIN MOBIL VAR DÖD OCH INGEN ANNAN HADE MOBIL OCH JAG VILLE INTE CYKLA I ÖSREGNET!!!!! FÖRLÅÅÅT JAG SKULLE RINGA NÄR JAG KOM HEM MEN ALLA VET JU REDAN HUR GLÖMSK "JAG" ÄR =D<3

2010-05-20 @ 16:29:12
Postat av: bästpåA

DATTON DAMPARR:(<3:P

2010-05-20 @ 16:42:27
Postat av: bästpåA

nu kom det upp;P

2010-05-20 @ 16:43:03

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥