h*******j****s***

tack för en underbar orienteringstävlig...INTE!
nej fyfarao.
Mitt knä var typ mosat - jag haltade nästan runt halva banan - tog det jättelugnt,
men ändå hamnade jag typ i mitten ! :o hur det gick till har jag ingen aning om.
och anna slog mej med 2 sekunder , ÅH så irriterande ! 
nu har jag faktiskt ingen aning om vad jag gör inne,
det är så j***** fint väder, så jag ska ut igen alldeles strax
har varit ute hela dan typ, men det tröttnar man aldrig på :d
jag tror att carl och erik är nere och badar med mamma eller nån , men jag orkade inte följa med HAHA.
cp :o
jag tror jag ångrar mej , men shit i.
igår va jag i stallet, borsta smutssmuts häst, jag tror han är sjuk den stackarn :(
han verkade inte riktigt vara sej själv :s
depp.
idag är vi bjudna på grillmiddag hos nicke & sara :d
ska träffa massa gamla kompisar, yey !
jaja, nu ska jag ut och schteka i solen med mamma
HEJDÅ
(det var tydligen pappa som var nere och badade haha)
puss ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥