I'M A WINNER !

JAG KÖPTE FYRA LOTTER,
JAG VANN PÅ ALLA ! :o
HUR GRYM ÄR JAG INTE ? :d:d:d:d:d

jag vet att jag inte har skrivit nåt idag,
men när jag vakna åkte jag till allum med malin,
vi köpte massa saker & åt på max.
Sen åkte vi hem, gick till skolan kl 15.00
och va där tills nu typ.
Nu sitter jag hemma och ska kolla på vampire diaries när dom
lägger ut de på tv6play,
för jag missa början å då är det ingen idé att 
börja kolla mitt i.
Så ni får ha det så bra alla ICKE VINNANDE
små FÖRLORARE så ses vi imorgon :D♥

Kommentarer
Postat av: ella

Vad vann du? :D

2010-05-27 @ 21:43:40
URL: http://aalwaysella.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥