KISSIE vs BELLA&TYRA

yeeeeees,
även jag får göra som i princip alla andra bloggare och kommentera bella&tyra show från i fredags eller när det nu var.
eftersom jag är efterbliven och inte kan hålla tv tiderna så såg jag programmet efteråt, dvs idag, och har mina kommentarer myself.
så nu kör jag !
FÖR DET FÖRSTA:
så beter sig Kissie förjävla (ursäkta) barnsligt. VÄX UPP KVINNA, seriöst det är bara rent ut sagt fånigt det hon håller på med. TEAM KISSIE - släng er i väggen. Vill ni bli som henne? Nej tack, hon är beroende av sin blogg, av pengarna hon får av den, sen den dag då bloggen inte fungerar som inkomstkälla, då är hon ingenting. Gör som bella, gå vidare och gör något vettigt av livet.
FÖR DET ANDRA:
så tycker jag att det var j*vligt starkt av bella&tyra att stå ut med henne, även det hon sa och gjorde och jagvetinteallt. Fast, jag frågar mig fortfarande, vem är tyra? Henne tycker jag inte så mycket om heller, hon hade inte så mogna kommentarer mot "kissie" alexandra, även fast det alexandra själv gjorde och sa var mycket barnsligare.
FÖR DET TREDJE:
TEAM BELLA ! hon var seriöst den som höll ihop programmet , om inte hon var där skulle det nog ha blivit totalt kaos och kalabalik och slagsmål och jagvetinteallt. Jag tycker då att det enda som lät vettigt i hela programmet kom från henne, hon har vuxit ifrån det barnsliga "ah, för tre år sen så vände hon ryggen åt mej en gång, och nu måste jag hata henne i resten av mitt liv". Seriöst , vad är det för liv? 
FÖR DET FJÄRDE:
den enda anledningen till att jag läser Kissies blogg är för att kunna se hur livet jag absolut inte vill ha ser ut. 
FÖR DET FEMTE:
kissie säger att hon inte hänger ut människor i sin blogg längre "för att det är så 2009". Hrmhrmhrm, vad är det inte då hon gör med bella och tyra?
Det kan vara så att jag är helt dum i huvudet, men detta är så jag tycker.
att kissie är dum i huvudet
att bella är stark som orkar stå ut
att tyra ska växa upp för att komma i samma nivå som bella
detta får jag säkert inte säga över huvudtaget, men det bryr jag mig inte om, för det är min blogg & den är inte på något sätt känd så det spelar ingen roll
att alexandra nilsson kan rent ut sagt dra år helvete - lär dig stå för det du skriver. Du säger att du hatar alla som inte står för det dom säger. En bra idé kan vara att börja stå för det du själv säger.
kissie, vetduvad? du säger att alla negativa kommentarer du får är bara för att dom är avundsjuka på dej.
jag har svårt att förstå att någon människa kan vara avundsjuk på dig. Det enda kan vara på dina pengar, men seriöst, pengar kan man få på många sätt, men det absolut sämsta sättet jag kan komma på är att tjärna pengar på att såra andra, hänga ut andra på internet & provocera läsarna till max. 

TACK FÖR MIG, NU HAR JAG SKRIVIT AV MIG LITE.
och, ni som säger att jag inte skulle kunna säga detta i verkligheten, släng er i väggen.
jag skulle visst kunna säga detta, kanske inte öga mot öga med kissie, men vem fan skulle det? hon kommer ju skicka jagvetintevilka människor på en, men jag skulle mycket väl kunna diskutera detta med andra.
usch fy, nej nu pratar vi om nåt annat än detta, kissie får mig att må dåligt.
som om man inte skulle kunna vara vacker utan plastikoperationer?
åherregud döda mej.




om du har läst allt dethär så är du fantastisk, typ övermänniska eller nåt.
tack för mig.
just enjoy it / martina.

Kommentarer
Postat av: E L L A

haha, jag läste allt (y)

grymt martina!

2010-05-16 @ 21:49:12
URL: http://ellaasz.blogg.se/
Postat av: E L L A

SV: Haha, klart jag hjälper dig! :D

Svar på frågorna :)

1. Jag har storlekarna.

width: 850px;

height: 400px;

2. Jag gör mina headers osv i photoshop CS5 :p

hoppas du fick svar på dina frågor ;)<3

2010-05-16 @ 21:57:20
URL: http://ellaasz.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥