min dag & inget mer..

hej alla läsare :)
idag har min dag sett ut såhär :
FÖRST skola -.- seeeegt men busade med lollo typ hela dagen och fick gjort ungefär ingenting.
jag och lollo kommer bli biffar , asså våra magmuskler kommer svälla, vi skrattar alldeles för mycket :o
stackar oss, iiinteeeeee.
tänk va trist livet skulle vara om man hela tiden var så jävla sur som ***** , och nej jag kommer aldrig säga vem det är jag menar ;).
ajaa,
SEN efter skolan så följde jag & affe med vicky till stallet, och red putte puttefnask :D
haha , jag red i typ 10 minuter för sen var jag tvungen att rusa hem xd.
aja, jag red utan stigbyglar eftersom jag är så jävla lång , så orkade vi inte slösa tid med att fixa det,
så jag red skritt , trav & galopp utan stigbyglar ,
haha, jag fick så jävla ont i rumpan av nån anledning, så jag kan knappt sitta xd.
EFTER DET rusade jag hem , somsagt. så åt jag och bytte om, sen åkte jag & mamma till rådasjön och sprang orientering.
det var bara träning, som tur var, för mina ben var totalt döda efter ridningen, jag hade sträckt mej så det gjorde så ont attt springa så ni har ingen aning.
jag sprang med lilla julia busfrö , hihihihi.
det gick sådär.
det SPÖREGNADE!
fy för det.
HAHAHA , sen såg vi lukas (k*k as) misslyckade seglings försök xd.
det spöregnade och var totalt vindstilla , fråga mej inte vad dom hade där & göra.
hahaha , fail.
när jag bara pratar om det så börjar jag längta som in i *******
jag har ju mina kära optimistjollar på landet , och dom ska kanske få sällskap av en feva i sommar :D
den ska slitas ut rejält med amanda isåfall :)
OCH NU så sitter jag här , ska snart gå och göra iordning mej, sen ska jag ligga och läsa i typ en evighet, och sen ska jag faktiskt sova.
det behöver jag, haha sov bara kanske 3 timmar förra natten, och måste orka med skolan imon,
och att jag ska riiiiidaaaa :D
och träffa saknade syster igen ♥
hahaha , jag är ett stort fan av den som orkat läsa hela denna urtråkiga text, och om du har det så tycker jag att du ska kommentera :)
hihihi, så kanske ni får en belöning? hihihii.
ooh så hemlighets stämplat detta var då.
ash, det får ni kanske reda på sen.
eller nån annan gång,
eller ah, vem bryr sig ?
hihihi.
puuuuuuuusssssssssss.
just enjoy it / martina.

Kommentarer
Postat av: sofiesyster

jag är duktig o läste allt :D

saknar dej <3

2010-05-05 @ 15:33:22

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥