min söta lilla kanin :*





tog in mina kaniner ,
och tog lite kort på min sötnos skuttan ♥
såklart är det copyright (c) på alla bilder.
först så skulle man tvätta sig lite , bäst att vara fin inför kameran vetu ;)
sen blev man lite trött på kameran, och var tvungen att springa och lägga
sig under kudden så man inte syntes.
"åh, alla dessa paparazzis!"
"vågar jag hoppa...? eller njaa.. eller jo! jag är ju ingen fegis...
eller nä.. äh , bäst att bara lägga sig här och se cool ut"
HAHA,
inga bilder i världen kan beskriva hur söt denna lilla varelse är,
så underbar.
såklart tog jag fler bilder , men dessa var dom bästa.
btw,
dålig mobilkamera & dåligt ljus så mobba inte bilderna tack :)
komigen, nu får ni ta & kommentera :D
pussssss.

just enjoy it / martina.

Kommentarer
Postat av: sofiesyster

så söt är hon :D <3

2010-05-02 @ 13:19:23
Postat av: Geirzara

Great site keep up the good work

2011-07-18 @ 08:59:47
URL: http://geirzara.blogminds.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥