natti natti döda blogg :)

time to sleeeeeeeeeeep
bara för att jag är sjuuuuuk :(
eller, iallafall nästan,
tror det eftersom jag har svinont i halsen och feber,
JÄTTE KUL VERKLIGEN! (Y)
eller inte.
ja, det är så synd om mig.
önska mig lycka till att bli frisk tills imon,
katastrof att missa skolan dom sista dagarna,
speciellt när jag kommer byta o allt !
min sista tid på brunn *snyft*
hehehe,
men det kommer ändå bli sköööönt med sommarlov :)
även om jag kommer storgråta på skolavslutningen & gå omkring o krama alla haha.
ja, sån är jag, liten och knäpp.
jag känner att detta inlägget blev väldigt tråkigt, ingen idë att försöka göra det bättre värre än vad det är, så jag går nu.
pussss,
good night,
sleep well
sweet dreams
osv, osv.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥