nu tänker jag (inte alls) hänga ut pierre


det började såhär

och så fortsatte det såhär

och sen slutade det med att jag hette såhär




vetni? 
höjden av omogenhet är att ta smygbilder på mej i web.
och vem annars än pierre når just höjden av omogenhet?

okej, detta kallas att bjuda på sejsjälv, men ni måste få se hur illa detta är


hm , ja detta är då när jag sjunger hrmhrm ,
för över etthalvårsen?
yes, tack för den.

och detta är klockan 3 på natten , då jag helt enkelt bara inte kunde hålla ögonen öppna längre.
vem tror ni då RINGER mej , så jag vaknar ?
inte en eller två gånger heller,
kanske 10 ?
gaaaaaaaaaah

ja , känn min frustration.
KÄNN DEN SA JAG!


okej , lugna ner dej martina..
jag slipper honom trots allt till hösten,
tack och lov

hihihi
hejdå lovers ♥

Kommentarer
Postat av: sofie

skulle kunna bli lite arg på honom men tyvärr, han är ju trots allt min bv ;D<3

2010-05-18 @ 22:27:43

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥