only because i have nothing to do -.- :)

1. Hur gammal är du om fem år?
17
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
klasskompisar , och familjen ?
3. Hur lång är du?
lång som en flaggstång , för min ålder. 172, känn på den ni! ;)
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
alice i underlandet på bio i fredags :)
5. Vem ringde du senast?
i will check... carl cp barn :)
6. Vem ringde dig senast?
pierre omogna unde , SÄG INGET SOFIE!
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Syster, jag saknar dej♥
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
smsa faktiskt :)
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
inget av det! haha ägd.
10. När såg du senast din mamma?
för kanske 3 minuter sedan? ^o)
11. Vilken ögonfärg har du?
ljus blå :)
12. När vaknade du i dag?
10 i 9, jag har vaknat innan 9 i tre dagar, ett under har skett :o
13. Vilken är din favoritjulsång?
vetinte, kanske last christmas eller nåt? 
14. Vilken är din favoritplats?
stallet :) och landet! :D
15. Vilken plats föredrar du minst?
offentliga toaletter
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
På nåt jävligt bra ställe 
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
ända sen jag var 3 år så drömde jag att när hela familjen var ute och åkte bil, så lyfte den helt plötsligt och åkte in i nån gigantisk blomma. sen började regna typ halft förmultnade kroppar. det skrämde mej xd. (nu tänker ni säkert "vad har hon haft för barndom egentligen" ja, fråga inte mej..)
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
det var säkert fredrik, så jävla störande att jag inte kan sluta skratta :o
19. Hur stor är din säng?
ingen aning , och glöm att jag mäter bara för detta testet
20. Har du stationär eller bärbar dator?
både och, men jag sitter mest vid det bärbara :)
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
med kläder, såklart.
22. Hur många kuddar har du i sängen?
tre när jag sover
23. Hur många landskap har du bott i?
1 ? xd
24. Vilka städer har du bott i?
götet & nu lite utanför :)
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
barfota på sommaren, skor på vintern & strumpor där emellan ? haha.
26. Är du social?
ja
27. Vilken är din favoritglass?
vetinte, men hägen dasz ( ingen aning om hur det stavas ) är gott (y)
28. Vilken är din favoritefterrätt?
typ god fruktsallad eller nåt annat gott, hähä-
29. Tycker du om kinamat?
gör jag?
30. Tycker du om kaffe?
nej för tusan, äckelpäckel.
31. Vad dricker du till frukost?
ingenting. om jag blir tvingad så kanske oboy 
32. Sover du på någon särskild sida?
jag vet inte, jag sover ju ? xd mongo-
33. Kan du spela poker?
nej?
34. Tycker du om att mysa/kela?
-
35. Är du en beroendemänniska?
OM jag är 
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
ja, men det gör inte ni ;p muhaha.
37. Vill du ha barn?
ja? men inte än på många år xd.
38. Kan du några andra språk än svenska?
ehm, engelska & liiiiiiite franska (jävla skit, vi lär oss ingenting på lektionerna, och läraren skyller på oss ^o))
39. Har du någonsin åkt ambulans?
ja
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
havet, det är mysigare typ..
41. Vad spenderar du helst pengar på?
kläder hähä.
42. Äger du dyrbara smycken?
ja, guld ?
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
vampire diaries , dt är det enda jag följer typ. kollar inte på tv så mycket.
44. Kan du rulla med tungan?
hur gör man det ?
45. Vem är den roligaste människan du känner?
sometimes it can be pierre, other times it can be fredrik, times exept from that it can be anyone else..
46. Sover du med gosedjur?
nej , det har jag faktiskt aldrig gjort.
47. Vad har du för ringsignal?
lagar din mat , haha jävla grymma låt asså.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
jag är fortfarande liten :)
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
hm, papperskorgen, pennburkarna, boken, osv osv . då kommer bara frågan, vilken är närmast ? -
50. Flirtar du mycket?
nej , är bara allmänt charmig ;). just kiddig, i stay myself, it's the only thing i do :)
51. Kan du byta olja på bilen?
nej ?
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
nej, xd.
53. Vilken var den senaste boken du läste?
tracys hämd
54. Läser du dagstidningen?
nä, hehe-
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
som kommer varje vecka? nej.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
vetinte , kladdar massa och sen slänger jag det på en gång xd
59. När var du i kyrkan senast?
vetinte
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
haha , går inte på högstadiet , vi får se till hösten :)
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En vecka kanske?
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
sofie, hon gör massa extra genom att bara finnas ♥
63. Vad lyssnar du på just nu?
längesen - peter , veronica maggio & billionaire - Travie McCoy
64. Har du varit med i tidningen?
haha ja.
65. Vad är det konstigaste du ätit?
vetinte
66. Vem såg dig naken senast?
vetinte
67. Vad är det för färg på din tandborste?
vetinte, och jag orkar inte gå och titta. 
68. Hur imponerar man på dig?
rätt lätt faktiskt , bara man har humor så :) och inte röka eller dricka tack.
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
sofie ♥
70. Har du någon piercing?
nej ingenstans faktiskt.
71. Din största vinst?
kärlek
72. Civilstånd?
vetefan
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen
bilddagboken, facebook, blogg.se och massa massa bloggar :)
74. Är du fåfäng?
vetinte
75. Ångrar du någonting du gjort?
ja, 
76. Hur gammal är din pappa?
vetinte haha-
77. Vilket är ditt drömjobb?
vetinte , funderar inte på det än om man säger så.
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
hm, nä tror inte det. eller jo! gå till en modellstudio :D har aldrig blivit tillfälle, det måste ändras på snarast.
79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
två kaniner som jag älskar massa .)
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
jag har hoppat över ettan, självförtroendet ligger på minus, *tänk tänk* jag älskar sommrarna mest, för då får jag träffa annapanna & vi gör alltid massa buskul saker :D och att seeegla och rida och massa.. :D
81. Svär du ofta?
ja, fy martina
82. Sverige när det är som bäst?
sommarkvällar med roliga människor, när man sitter ute hela natten och det är ljust helatiden :)
83. Kan du åka slalom?
klart jag kan
84. Vad har du ätit i dag?
mackor, kött & ris, chokladpudding.
85. Vad har du för utbildning?
ingen änsålänge hahaha.
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
ingen
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
knät ? fyfan hugg av det tack.
88. Vilken är din bästa egenskap?
jag är alltid glad (när inte pierre är i närheten)
89. Vilken är din sämsta egenskap?
"onda" människor påverkar mej otroligt mycket-
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
historia intresserar mej inte alls-
91. Saknar du något?
något ? va, jag fattarinte?
92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
nej , men kul  ? :)
93. Vad gör dig ledsen?
skitsnackare, såna som på msn beter sig som om vi är bästisar & sen irl typ iggar en, osv osv.
94. Vad gör dig glad?
gulliga och roliga kompisar, komplimanger (fast dom stämmerinte) och sommar :D
95. Har du varit gift eller förlovad?
jag gifte mej tydligen (under tvång) när jag var 7 år.
96. Vad ska du göra i helgen?
helgen är över nu :/ men nästa helg så ska jag till landeeeet :D:D och träffa aaaannaaa :D:D
97. Vad är det knasigaste du gjort?
jag gör knasiga saker helatiden :)
98. Vad har du för laster?
eftersom jag är en snigel (enligt lollo) så borde jag bära huset på ryggen. det är tungt ;)
99. Vem är din förebild?
ingen , mej själv (h) i'm superwoman , uknow :)
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor
jag har svarat klart på alla frågor nu ? -.- stupid question. vetinte , tröka och tröka ännumer kanske ? spännande liv..

Kommentarer
Postat av: Ausse

Åhhh, Musse, Musse, Musse... ledsen att jag inte orkade läsa igenom alla... ;)

2010-05-10 @ 19:32:11

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥