SOLJÄVELN

brännde mej
tack som ***!
jag är helt tomatröd i ansiktet, JÄTTEFINT VERKLIGEN! :D
INTE :o

jajaja
idag var jag med josefin hela dagen, vi paddlade kanot och badade,
så jävla kallt är det va ? :o
men efter ett tag så blev det sheta varmt :D
jaja, ingen bryr sig..
sen cykla vi och köpte glass och massa choklad, testade marabou polka, det smakar precis som nåt jag känner igen..
jaja, ingen bryr sig fortfarande..
sen kom kusinerna på middag, oh mina öron.
jag tror att dom tog slut på 100 laddningar knallpulver, (y)
jag och jossan smet ut med charlie på långprommenad i skogen då istället, riktig smart idé.

JAJAJAJAJA
nu vet jag inte vad jag ska skrivaa, så hejdå .
imon är det skola och det suger.
hejdå.
hejdå
hejdå
hejdå

jagtyckerattdetäronödigtattskrivamellanrumdåslitermanbarautpådenknappenpunktoch
kommaochsåntskitkanmanocksåskiraidetärocksåonödigagrejerdetärvadjagtyckeroch
nutyckerjagocksåattdennameningensomegentligenskullehavarittyomassablevliteför
långsånuskajagslutabloggaochfortsättaharyckpåpierrepåmsnsomjagbrukartackför
mejochhejdå♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥