svar på massa kommentarer :D


HIHIHIHIHI , det gör inget lilla alfhild :)♥
hm, frågan är om det är datorn, eller datorns ägare som dampar.. hm..
hihihih (a) ♥♥♥


HAHAHAH , nä alfhild, det kan inte jag heller x') ♥
sofie, jag satt jag satt och skrek typ : AAAAAAH SOFIIIIIE! HAHAHAH , och sen när det inte hände nåt allvarligt så skrattade jag så jag vet inte vad :o ♥
HAHA, det var en sjukt kul lektion :d:d:d:d:d

OCH , detta är viktigt.

ang. denna bilden, jag har VERKLIGEN INTE skärt mej! jag vet att det var några som sa att det såg ut så, men verkligen inte! Som jag sa, så var den en häst som satte av i full galopp rakt ut i skogen, där massa grenar hängde ner, så jag rev mej
jag har aldrig skärt mej, och kommer aldrig i hela mitt liv göra det!





puuuuuuss ♥

Kommentarer
Postat av: cpsofiesyster

HAHAHAHHA, DET VAR GALET XD JAG BLEV SVIIIIN RÄDD :O SEN AAAAAS FLABBADE JAG BARA :D HAHAHHAHHAHHHA<3

2010-05-20 @ 22:25:09

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥