tävling

avklarad

och jag är nöööööööjd.
fastän jag kom 9a , så är jag superduper glad, för det gjorde inte det minsta ont i KNÄET ! :D
men jävla skit klubben la en NEDFÖRSBACKE där man går till bilen, så där dog mitt jävla skit knä.
tack för det.
nu ska jag till stallet och smörja neds sader & träns och ha kul med rådatjejerna HIHIHI
sen följer sofie med mej hem och sover häääär :D:D:D:D
så jag slår vad om att hon kommer gästblogga och sno min data hohoho.
men då bloggar jag från mobilen , MEJ SLIPPER NI INTE UNDAN MOHAHAHA (6)
puuuuuuusss, nu ska jag äta och sen åka :)

Kommentarer
Postat av: evelina

va nice blogg!!btw jag ska tävla om typ två veckor på råda :D

2010-06-02 @ 09:30:26
URL: http://terada.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥