tidsfördriv i reklamen

Jag har insett att min senaste kyss: Inte har skett än HAHA

Jag lyssnar på: Allt typ

Jag pratar: inget med de flesta, SUPERMYCKET med de bästa :D

Jag tycker om: att skratta, visste ni inte va? :o

Jag avskyr när folk: är oärliga
Min bästa vän är: bäst ?

Min första vän heter: Kommer jag inte ihåg, men öh, miss barbiedocka? HAHA nä jag skoja, sanna eller ida säkert :D och i öjersjö så var det såklart amanda ♥

Kärlek är: kärlek ?

När jag borstar tänderna: tittar jag mig i spegeln ?

När jag lagar mat: sätter gudarna kors i taket

Jag tänder på: wtf?

Det sexigaste yrket är: -
Det är charmigt när: öhm,

Jag är rädd för: SPINDLAR!
Den värsta känslan är: ångest
Den bästa känslan är: att vara glad och lycklig

Jag är bäst på: att vara sämst

Jag är sämst på: att vara bäst

Om jag va ett djur skulle jag vara: ett djur, daah?

Om jag va en insekt skulle jag vara: död

Om jag vore ett redskap skulle jag vara: ingenaning

Jag kommer alltid att vara: dum i huvudet

Det finaste som finns är: kärlek

I sommar: ska jag på ridläger WIIIIE
Sist jag grät var: nyligen iallafall
Jag kan: Göra precis vad fan jag vill

Jag kan inte: flyga av redbull

När jag vill tänka går jag: ut till kaninerna

När jag bakar så bakar jag: med kärlek
Min mobiltelefon är: dum i huvet

När jag vaknar på morgonen: så ropar jag: NEEEEEEEEJ inte SKOOOOOLAAAAN igeeeeeeeeeen

Innan jag går och lägger mig: hinner det bli över midnatt
Just nu tänker jag på att: jag kommer faila ppå orienteringstävlingen imon
Bebisar är: Bajsande varelser gjorda av celler
Idag har jag: ätit godis, ätit ännu mera godis, och... ÄTIT GODIS!
Ikväll ska jag: chaattaaa
I morgon kommer jag: springa, va i stallet och sova över med sofiiiiie :d
Jag vill verkligen: vinna en miljön? nä fan, ha fler äkta vänner och färre sura jävlar till "vänner"


lite depp,
lite skrämd,
lite förvirrad,
lite ledsen,
lite martina.

puss, tror jag ..... :s ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥