TJAAAAAAAO.

hejsvejs :)

jag har lärt mej jättemycket idag,
när det gäller designer hihihi.
jag har designat min & malins blogg alldeles själv (a)
www.doublem.blogg.se
hehe.
det är väldigt underskattat detdär med att designa bloggar, för det är sååååå mycket svårare än vad det ser ut som.
och det finns så jättemånga saker som man håller på med i en evighet , som man typ inte ser skillnad på ändå i bloggen.
gaaah,
störande.
jaja 
för malin så fick jag inte skriva
"suuuuuuuuuuuur"
"assååååååååå"
"iiiiiiiiiiih"
oså på bloggen , som ni vet att jag gör typ hela tiden ? xd.
så då får jag väl skriva det  här istället :):):):):):):):):)

asssssååååååå,
vi har prov på hållbar utveckling imon ,
och jag har inte övat nånting.
det är seeeeeeeeeeeeeeeeeeeegt
och läraren sa "detta är inte ett sånt prov som man bara kan öva på kvällen innan" och vad är det inte jag sitter och gör ?
jo, jag visste att det skulle bli exakt så.
jaja.
nu måste jag verkligen träna.

(vaaaaaaaaaarje gång jag skriver så på bloggen så börjar jag göra nåt annat , t ex fixa i stilmallen eller chatta massa på msn och blablabla , duktiga jag -.-)

byyyyyeeeeeeeeee ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥