tjolahooooopp :)

nu ska jag snart ut i skogen o springa
men det vetefan för jag tror jag har fått halsfluss.
min brorsha o mina kusiner har fått de, men alla skulle vara friska o smittfria :o
ja, det är så synd om mig.
får se om jag måste stanna hemma,
då får malin klara sig själv med pernilla, haha omg.
aja,
nån som har nåt förslag på vad man kan göra om jag ska stanna hemma? :)
jag kommer typ bara ligga framför tvn o få fyrkantiga ögon.

fast som sagt, det är ju inte säkert att jag måste vara hemma än! :)
hoppas verkligen att jag kan gå,
för det finns inget tråkigare än att vara hemma ensam -.-

förlåt för att jag har tråkat ut er med mina sorgliga historier
*buhu*
men detta är ju trots allt inte nån deppblogg,
så jag ska sluta nu, hihi!

puuuuuuuss ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥