VAR LIGGER LANDET DÄR MAN BÖJER BANANERNA?


Vart ligger landet där man böjer bananerna, 
är det samma land, där dom bor, indianerna. 
Jag sitter här själv, 
och funderar lite grann, 
saknar min bror, 
han som allting kan, 
jag vill ju veta, 
hur saker o ting går till, 
om jag vore lika smart som han. 
Vart ligger landet där man böjer bananerna, 
är det samma land, där dom bor, indianerna. 
Eller en Tarzan, svingar i lianerna, 
vart ligger landet där man böjer bananerna. 
Allting som växer, det dras mot ljuset, 
som ger den näring, och tinar upp allt fruset. 
Bananen den växer i klasor i träd, 
hungrar efter solen,det gör den med. 
Den sträcker sig upp emot himmelens fröjd, 
De e de svar du får, jag hoppas du är nöjd. 
Bananen dras mot ljuset, det är därför den är böjd. 
Vart ligger landet där man böjer bananerna, 
är det samma land, där dom bor, indianerna. 
Eller en Tarzan, svingar i lianerna, 
vart ligger landet där man böjer bananerna. 
Tänk om bananerna var raka, 
hur skulle då bananen smaka. 
För det vore faktiskt inte lika kul, 
om bananens fina skal inte var gult. 
Vart ligger landet där man böjer bananerna, 
är det samma land, där dom bor, indianerna. 
Eller en Tarzan, svingar i lianerna, 
vart ligger landet där man böjer bananerna.

hm,
jag fattar fortfarande inte vart landet där dom böjer bananerna ligger.

Kommentarer
Postat av: Syedmarianne

Uno straise Qatro single sais, thanx

2011-02-14 @ 08:32:41
URL: http://syedmarianne.blogimagine.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥