bara för att jag är en tjuuuv & har tråkigt :)

Med en chokladkaka i handen och ingenting i hjärnan så ska jag nu utsätta er för risken att bli otroligt uttråkade pga detta oerhört nödvändiga test som jag har varit smidig nog att sno från ida. Väldigt många vuxna ord i den meningen va?
133 tonårsfrågor.

- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - ja
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - nu ja 
hur många har du varit kär i? - tre
är du kär just nu? - vem vet ? förutom typ alla..
- Tio frågor om dig själv
namn? - Martina Något Hemligt Efternamn
när fyller du år? - 28 januari
några piercingar? - nixpix
vad har du på dig just nu? - mjukisar & tshirt
vilken årstid är bäst? - sommaren 
hur ser den perfekta morgonen ut för dig?  sovmorron 
vad tycker du mest om hos dig själv? - inget?
vad är du bra på? - bli tomatröd, vara otroligt klumpig, skratta och göra bort mig.
vem älskar du mest på denna jorden - vänner o familj
sover du hellre själv än tillsammans med någon?- haha, det är mysigast att sova med sofiesyster ♥ 
- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - sofie, hedda, anna 
vem är den roligaste av dina vänner? - alla, men ida & jag har preciiiis samma totalknäppa humor :D
vem är snyggast av dina vänner? - ingen. jag är ju snyggast , daah? hahaha, nejmen, alla är snyggisar.
vem är mest partyprisse? - dendu ;)
vem är den du helst har filmkväll med? - sofie & anna & hedda  
vem av dina vänner är mest "evil"? - idas hjärna :o. Nejmen, hahaha. ALEXANDER!!! han gör allt för att jag ska få skäll av lärarna, men han lyckas inte så bra för han har unjefär 0 hjärnceller... "Stiiina , kolla! Martina läser historia på SO lektionerna!!!!" HAALLLÅÅÅ , man SKA läsa historia på so lektionerna, dumbass ?!. Han är som en pierre. Lite längre bara. 

- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - mamma
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - japp
vem är farligast i din familj? - min lillebror, herregud.  
vem är coolast? - dum fråga, jag såklart ?
har ni något husdjur? - två ninisar ♥ varför inte tre ? :'(
vem har du mest gemensamt med? - humor : pappa utseende : ingen ! 
vem står för underhållningen? - pappa försöker, fast det är mest jag som lyckas, haha moobbaaad.
vem sover du oftast med? - mig själv och mina 67 gossedjur HAHA. eller inte.
roligaste kvällen med familjen? - ingen aning ? 

10 frågor om idag
vad har du gjort? - hahaha verkligen ingenting, jag har knappt lämnat sängen, på hedersord.
vad ska du göra nu? - äta choklad, äta middag, äta godis, äta chokladkaka.... haha alla säger att jag är så jäkla smal, men HALLLÅÅ varför ? Jag lever ju inte direkt ett så hälsosamt liv om man säger så ;).
har du gjort något dåligt idag? - ja, gud vet... haha nä jag skoja, jag är ju en ängel (JAG HAR BILDBEVIS) så nej självklart inte :)
vad har du ätit idag? - 6 mackor o yoghurt till frulle (!!!!!!!), 2 mackor o soppa till lunch (!!!!), choklaaaaaaaad.
har du duschat idag? - nej
är du trött nu? - OM jag är 
vad händer i morgon? - skolarbete - biologi = jag kommer dö långsamt men plågsamt.
går du i skolan? - men nej duvet.
har du varit i skolan idag? - på novemberlovet, SJÄLVKLART ! 

- ANNAT

Hur mår du just nu? - min mage = aaaajjjjjj
Har du piercat dig? - aldrig.
Är du hungrig nu? - jag har ju min choklad?
Vad är klockan nu just nu? - 17.22
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook, blogg.se, bilddagboken, 2 bloggar, 2 andra sidor jag inte har nån aning om...

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - mamma
Vem ringde du senast? - pappa
Vem sms:a till dig senast? - josse
Vem sms:a du till senast? - josse haha
- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - idag 
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - idag
- ÖVRIGT
Gillar du punk? - nej
Har du sminkat dig idag? - jag testade en mascara på ena ögat hahaha.

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - självklart.
Vilket är ditt favoritband/artist? - haha, olika heeela tiden.
Vad gillar du för musik? - typ allt ? 

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - ja
Har du fler än 3 jeans? -  ja , jag har typ 8 par, helt seriöst. Men jag har bara på mig ett/två st haha.
Har du fler än 5 tröjor? -  ja verkligen

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - ja
Använder du wax? - nej
Använder du ögonskugga? - nej
Använder du kajal? - nej
Använder du hårspray? - nej
Använder du volymspray? -nej
Andänder du mousse? - nej
Använder du deodorant? - ja
Använder du skinspray? - nej
Använder du parfym? - ibland
Använder du läppglans/läppstift? - läppglans ibland
Använder du brunkräm? - nej
Använder du rouge? - nej
Uppsatt hår eller hängande? - utsläppt heter det människor!
plattar/lockar du håret varje dag? - nej
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nej


KÄRLEK
Är du kär just nu? - vem vet? jag vet, alla vet.
Har du kysst någon idag? - nej
Har du ett förhållande? - nej
Är du romantisk? - haha jag vet inte. Men EN SAK VET JAG, och det är att jag TÅL inte att bli bjuden på någonting hahaha ! Det är sannt, jag får sån ångest och måste betala. Så tja.. och så är jag ju så jävla blyg så .... hmm.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nej det skulle jag aldrig göra
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - wille HAHA men det var inte seriöst. annars är det väl jonathan, hahaha omg.
Hur länge höll det? - 3 månader
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - jag vet ärligt talat inte.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej aldrig
Vem sov du senast bredvid? - kom inte ihåg
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - nej
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - vet inte 
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? haha nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? nej
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - precis som han är.
hoppas ni inte dog allt för mycket :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥