heeej kalla sverige.

Tjena mittbena , nu är jag hemma från egypten.
Fattar ni hur surt det är att komma hem till sverige där det är typ minusgrader, när man har vant sig vid att det är 32 grader varmt 24/7 ?
Det är suuuuuuuurt kan jag lova.
Jag ser att sofie har varit duktig o blogga !
NAJS NAJS, så skaffa en blogg nu gumman!
NUUUUUUUUU.
Fast sen ser jag då att hon har lagt in den fulaste bilden i världen på mig också, haha. FYY sofie FYY!
Och sen tycker jag att alla ska tycka synd om sofie också :(.
Asså det är faktiskt lite sjukt, att allt som händer mig, händer henne också, och tvärtom.
Nu ska ni få höra lite om vad som har hänt i egypten dådå !
Fast det är typ 1000 saker, så allt får ju inte plats i detta inlägget.
Jaja, vi kan ju börja då med veckans roligaste kommentar.
Den kommer då från en arab, haha.
Han gick förbi mig när jag låg & solade på MAGE (kors i taket, jag hatar att ligga på mage, jag får typ panik).
" - Hello! Your from Sweden? OH! NAJS ROMPAH! "
hahahaha , ni fattar inte hur kul det var!
Och sen kan ni då få reda på lite om vår snuskiga städare....
Uschhhh jag får rysningar bara jag tänker på honom!
Seriöst, han verkligen stirrar på mig. Du vet, kollar på mig uppifrån o ner.
Och sen när jag går dom 2 metrarna från dörren till mitt&mammas rum till pappas&carls rum, så kommer han fram
till mig och säger typ " - mmmmh, beauuuuutiful.... " och råstirrar. UEW ?!
Sen har jag blivit kallad princess hela veckan , hihi!
Och så har jag fått reda på att Martina är ett Egyptiskt namn, och även ett tröj-märke!
Så nu äger jag en tröja där det står "La Martina" på, och dessutom är 2 hästar på, i egyptisk bomull. Haha det är
faktiskt lite sjukt !
Men nu kan jag inte skriva mer i detta inlägget, ni kommer typ dö innan jag är klar isåfall.
Och det vill vi ju inte.... eller vill vi ? ;) Haha, nej jag bara skojar.
Nu ska jag dra och göra något annat.
So long, suckers !

Kommentarer
Postat av: bästasofie

jag älskar dig.

2010-11-05 @ 21:08:31

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥