idag fick jag en häst.

- MARTINA!!
- Ja?
- Du har ju alltid sagt att du vill ha en egen häst (har jag? :o) ...
- Jaha...
- Aa, så vi köpte en till dig idag.
- VAAAAAAAAAAA?!?!?!?!?
- Jaa, kolla utanför dörren...
Och VAD är det jag hittar utanför dörren?
En liten häst som är som en julbock, fast en häst istället.
Haha, då kom jag på att jag sa förra året när vi köpte en julbock att jag ville ha den.
Och så fick jag den ! :D
Som försenad namnsdags present.
101110 haha, då var min namnsdag. Jag vet att ni tycker att det är coolt.

bara för att jag ser ut som ett kioskmongo. När hedvig ser denna bilden LOVAR jag att hon kommer säga:
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH MODEEEEEEELL!
hahahahahaha.

Kommentarer
Postat av: HAHAHAHHAAH

HAHAHAAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAAHHAAHHAHHA VA ROLIGT MARTINA DEN KAN JU DU TA HAND OM !!!=D (fråm hemlig beundrare, troligtvis CD)xD<3

2010-11-13 @ 19:57:07
URL: http://@hotmail.com
Postat av: Anonym

ooops fel inlägg, MIN KOMMENTAR SKA VARA PÅ HÄSTINLÄGGET MYBAD<3

2010-11-13 @ 19:58:02

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥