JAG BLEV PREJJAD

Vet ni, idag hände världens läskigaste sak.

Bussen blev prejad.
PÅ RIKTIGT!
Såhär var det:

Vi åkte på motorvägen, och så körde bussen upp brevid en långtradare. Jag har inte så stor koll på vad som händer, för jag har suttit på bussen i en halvtimma redan så då orkar man inte bry sig längre.
Men sen hör jag hur alla helt plötsligt börjar tuta, hur långtradaren kör snabbare, rakt in framför bussen, och bara kör rakt PÅ bussen. Alltså skrapar hela sidan med sitt släp. Den där backspegeln eller vad det är måste ju vara helt pajjad, och bussen krängde åt sidan och USCH, det var JÄTTELÄSKIGT!

Min mamma höll ju på att dö i en sån olycka för 7 år sedan, men det får vi ta en annan gång...


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥