Lördag 27/11-10

Igår (lördag alltsä) så fyllde min mamma år :)
På morgonen så fick hon blommor, världens coolaste bakelse, en jättefin choklad ask & av mig fick hon ett armband.
Vi var tvungna att gå upp 07.15 på en lördagmorron, för min mamma är världens morgonpiggaste person, så hon fick inte gå upp innan oss..
Sen åt vi, och sen gick jag och la mig igen, haha.
Sen väktes jag kl. 10.30, för då skulle vi ner på stan och äta på resturang och ha kul!
Och otroligt nog så åkte vi buss ner till stan, vilket vi aldrig har gjort hela familjen förut, haha.
Först gick vi till en guldsmed för att beställa ett armband i äkta silver och guld till mamma, en födelsedagspresent som blir klar till jul, haha.
Sen gick vi till saluhallen, eller till en resturang som ligger nära saluhallen, och åt världens godaste lunch!
Restugrangen hette Bee och jag tycker att alla ska äta där :)
Sen efter det, så gick vi till Lush och luktade på olika massageoljor och tvålar och shampoon i fast form, allt i den affären så underbart! Där växte min önskelista något om man säger så ;)
Och sen gick vi i massa andra affärer och köpte lite fler presenter till mamma.
Till sist gick vi i saluhallen och köpte nybakt bröd och världens godaste ost! Den hette Utsökt Herrgåd, och den var utsökt, haha!
Sen åkte vi hem.
Och sen skulle jag på fest hos stina och clara.
Hahahahahaha, herregud va vi skratta!
Stina: Jag vill ha sex :(
Ulle: Men stina, det är inte sånt en mamma vill höra!
Olivia: Jag vill också ha sex!!
Vicky: OLIVIA HAR SEX! OLIVIA HAR SEX!
Ingela: Men Pernilla, har inte du haft sex en enda gång? :o
Jag: Men vafan, nu har ju ALLA sex!
Och så höll det på.
Fattar ni hur mycket vi skratta? HEELT SJUKT, jag lovar! Roligast av allt, var att vi inte snackade om det ni tror, utan det var ett tärnings spel, och när man fick siffran 6 så fick man ta vad man ville av massa chips, godis och ostbågar.
Sjukt kul, hela kvällen!
18-23, bara jag, affe & vicky som stanna precis det, slutet var ju roligast när det bara var vi kvar :D

Det var lite kort om min lördag, eller KORT vet jag inte direkt om det var, men jag berättade inte precis i detalj ;).
Som fyllot på busshållplatsen på heden, som stog och berättade för alla (ca 10 pers) i väntrummet hur bra det var med amfetamin.
Men det tar vi en annan gång!
Haha, jag känner att jag säger så ganska mycket..?
Jaja. Förlåt för att alla mina inlägg har så lite bilder, men som sagt så har jag ingen data längre, den är nånstans för bedömning om man kan laga den eller inte, och så är det massa tjafs mellan oss, försäkringsbolaget och onoff. Så, alla mina bilder är ju i princip borta. Och på pappas bilder så har jag bara gamla bilder, vilket inte är särskillt vackert, så jag vet inte om jag ska bjuda på dom eller inte... Jag får kolla ;).
Ni kanske får en bild eller två, det lär ni märka :)

kom på att han har ju alla bilder från digitalkameran, haha! Så ni får 2 sommarbilder från när bollis va alldeles ny :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥