LYCKA BLIR TILL OLYCKA

Gissa hur glad jag blev i morse?
När jag tittade ut genom fönstret så var det typ en meter snö (det är kul så länge man är inne).
Mamma säger att om jag kommer ner så får jag risgrynsgröt och lussebullar.
Wiie!
Så går jag ner.
Fortfarande jätteglad.
Sätter mig vid bordet.
Fortfarande jätteglad.
Äter gröten.
Men WTF?! Den smakar ju inget!?
Aja, den var god ändå. Fortfarande glad.
Tar en lussebulle.
Mums tänker jag, men WTF!?!?!?? Den SMAKAR ju inget!!!!
Fan vad jag hatar denna förkyldning.
Den pajjar mitt liv :(
Det kunde varit min livs godaste frulle (okej, överdriv..) och så förstör den dumma förkyldningen allt?
MEN
JAG HAR PHOTOSHOOOOP NUUU!
Nu är ändå problemet att jag inte hittar några penslar -.-.
Och jag fattar ingenting i allmänhet.
Det är nog bara att ge upp.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥